måndag 26 september 2016

Vecka39 Höst

Måndag Gunnar har börjat renovera förrådet å jag har städat och promenerat . Tisdag putsade jag ett fönster, detta är ett långsiktigt projekt för mig jag avskyr verkligen fönsterputsning. Har räknat ut att om jag tar ett fönster i taget så tar det 6 dagar till , kan hända att jag ger upp på vägen haha! Gunnar fortsätter med snickeriet han är mera målmedveten än jag. Onsdag blev en fin höstdag (ingen fönsterputs) tog en promenad med grannen istället i det fina vädret. Torsdag regnade det hela dagen,  en sväng på loppis . På kvällen var vi på genrep av Estrad Norrs teater " Kan man älska så man dör" mycket bra. Fredag promenad  elljusspåret 2,5 km även bakat lite kex som jag kan äta till ost (lchf). Ätit god middag tillsammans med min sambo. Lördag Gunnar fortsätter med sitt snickrande å jag sköter hushållsnära sysslor.  Gunnar åkte å kollade på fotboll ÖFK-Falkenberg (6-1). Söndag var vi på loppis på OSD jag köpte en fin lykta för 50kr. Sen va vi till Ope en sväng fint väder idag fast kyligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar