tisdag 6 september 2016

Vecka 36 Hemma igen

Måndagen gick åt till tvättstugan och husbilens urplock. Tisdag ordnade vi hotell på Arlanda innan utresan till Budapest  + parkering av bilen. Sedan åkte vi ut till lingonskogen grannen Pernilla följde med oss. Blev ca 14 l. En skön dag. Onsdag jobbade jag hela dagen sedan kokade jag lingonsylt.. Torsdag klippte Gunnar häcken å jag putsade köksfönstret och kokade äppelmos. På kvällen åt vi surströmming med Tommy och Anette. Fredag jobbade jag igen. Lördag förmiddag jobbade jag sista passet för denna gång. Börjar känna mig lite förkyld måste kurera mig inför resan till Budapest.  Idag har det varit varmt runt +20 hela dagen trots att det regnade lite på förmiddagen. Söndag tog vi en promenad i regnet till furuparken för Gunnar sa att det var loppis vilket det inte var det var om 14 dagar men vi fick oss en liten promenad iallafall. vädret har växlat mellan sol , regn och blåst. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar