tisdag 16 augusti 2016

Vecka 33 Hemma och jobb.

Måndag lämnade vi volvon till verkstad för byte av hjullager. Gunnar var i Ope å hjälpte till att snickra och jag jobbade på kvällen. Det börjar likna höst nu och det har blåst kraftigt idag.
Tisdag kom Volvon hem å vi blev 3000kr fattigare. Idag har vi haft en till sommardag med strålande solsken. Blev bjudna på grillmiddag i Ope.
Onsdag jobbade jag "dubbeltur" mycket jobb nu men ska snart till Budapest å slösa bort alla pengar jag tjänat....:-) . Har +15 ikväll utomhus kl 23.00. Gunnar har varit i Ope å snickrat idag igen. Torsdag kväll jobbade jag. Fredag var vi runt på en loppisrunda och fikade. Idag fyller min son 38år tänk vad tiden går, samtidigt firar Gunnar å jag att det är 21år sedan vi träffades. Ätit å druckit gott ikväll. Lördag var Gunnar på fotboll ÖFK-Djurgården 1-0, heja öfk. Var till Ope å bjöd dem på middag. Var en solig å fin em. Söndag  slappar vi det regnar och är grått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar