onsdag 9 mars 2016

V10

Tisdag åkte vi till Bydalen på en dagsutflykt för att hälsa på min bror med familj som firar sportlov. Vädret var grått å mulet. Vi tog vägen över Storsjöns is.
Onsdag har varit en "ränna runt överallt" dag .Jag har varit till audionomen å fått en ny hörapparat å Gunnar har varit på kontroll av ögonen som såg bra ut . :-) har varit soligt å varmt idag. Vååår! Torsdag var vi till Tjärnbergstjärn för att fiska solen sken och nästan vindstilla.  Fiskarna vsr verkligen inte på hugget , endast abborre och mört som vi lämnade till räven. Fredag var vi på Gregorimarkn. åt också lunch på stan sen en liten krogrunda innan vi for hem å kollade på Melodifjäskivalen. Köpte 2par tights på marknaden. Lördag tog jag en promenad och Gunnar var på pimpeltävling på Rödön. Sen satt jag i solen å njöt. Blev blixt inkallad på nattjobb Lördag - söndag.  Sov halva söndan sen var jag sommen zombie resten av dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar