måndag 9 mars 2015

Vecka 11 2015

Måndag, ringt HC angående axeln som inte är bra efter fallet från skotern,blev hänvisad till sjukgymnasten som inte hade tid förrän om 2 v.  Då är jag i Stockholm fick några råd om övningar och äta Alvedon+Pronaxen . Höra av mig när jag kommer hem om jag inte är bra.
Tisdag och Onsdag var vi på loppis,Kupan och Pingstkyrkan.
Torsdag var vi på Tjärnbergstjärn tillsammans med Anders och Gunilla,  ett härligt väder, mycket sol och lite fisk Anders å Gunilla fick varsin.
Fredag var blåsig men solig , vi promenerade runt Lillsjön .slappade på altanen. Lördag var en fantastisk dag sol och vindstilla en promenad sen var vi till Rödön på 60-årskalas.
Söndag åkte vi till Västanede,tog en promenad till kyrkogården , sen firade vi min bror som fyller år på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar