tisdag 29 januari 2013

Dag 9

utsikten från balkongen
Efter frukost går vi ner till stranden för en promenad, sölen lyser och det är ca +32. Det blir en lång promenad 2 tim. t.o.r. V i har badat x fleraKent med telefonen men den funkar iallafall, en fantastiskt fin strand, långgrunt och varmt i vattnet ca +29 svalkar bara lite.
en god lunch med fried rice och Pad Tai med kyckling. Efter dusch så gick jag till frissan å klippte mig , det kostade 300bath= 60 kr och då fick jag tvättat håret och huvudmassage. Nu sova så vi orkar göra ingenting i morgon oxå .
(om ni klickar på bilderna så blir de större)

Kent å jag dricker vatten å öl


Kent å jag i vågorna


Stranden


Kent å Gunnar badar


Frissan


Resultatet

1 kommentar:

  1. Fint. Gjorde du ögonbrynen också:D? Allt väl här hemma, minus2, 5 grader /
    Veronica

    SvaraRadera