onsdag 20 juni 2012

Födelsedag.

Grattis till mig som fyller år idag, Har firat med att vara på jobbet till kl. 15. Sen bjöd min sambo på middag, hemköpt Thaimat mums!!
Förresten så har jag köpt en ny mobil, efter att den gamla drunknat. Det blev en "petmoj", inte är jag spec. impad av den, och idag gick det varken att ringa eller ta emot samtal. Så Elgiganten fick ett besök av mig, jag undrade om jag gjort nåt fel, men så vare inte. Det var SIM-kortet som var felande. får nu se om den fungerar över midsommar ;-). Gillar min laptop bättre.
Vi har också packat husbilen ikväll, inför midsommarfirande och en veckas sem.

3 kommentarer:

  1. Trevlig Midsommar! Vi firar på tu man hand på hemmaplan, som det ser ut just nu, man man vet ju aldrig........

    SvaraRadera
  2. Det är svårt att skriva kommentarer till dig pga att "lösenordet" ofta är oläsligt. Man ger upp för att det är så svårt att se vilka bokstäver det föreställer. Oftast får man gissa, och har man tur så är det rätt, men ibland ger man upp, och då blir det ingen kommentar alls. Kram/Siv

    SvaraRadera
  3. Glad och trevlig Midsommar önskar vi er. Vi firar också att vi idag varit gifta i hela 40 år! Det kallas väl för rubinbröllop?
    Nu är det enklare att kommentera. Kramizar från oss

    SvaraRadera